אושר: ליברמן בביטחון, לנדבר בקליטה, הנגבי ללא תיק

אמש היה חשש שמינוי ליברמן והרחבת הממשלה תידחה ליום רביעי. בעקבות משבר הקבינט עם הבית היהודי. אך בסופו של יום קיבלו הצדדים את פשרת ליצמן
איתי גדסי 1 Comment on אושר: ליברמן בביטחון, לנדבר בקליטה, הנגבי ללא תיק

בתום מו"מ רווי עליות ומורדות, ספינים ואיומים – הקואליציה החדשה יוצאת לדרך • הנעלם: איזה תיק יקבל אלקין שפינה את מקומו בקליטה לטובת סופה לנדבר?

ישיבת הממשלה צילום: קובי גדעון לע"מ
אמש היה חשש שמינוי ליברמן והרחבת הממשלה תידחה ליום רביעי. בעקבות משבר הקבינט עם הבית היהודי. אך בסופו של יום קיבלו הצדדים את פשרת ליצמן
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר המשבר עם הבית היהודי, ממשלת ישראל אישרה לפני זמן קצר את מינוי ח"כ אביגדור ליברמן לשר הביטחון, כמו"כ אישרה הממשלה את מינוי השרים סופה לנדבר לשרת הקליטה והעלייה, ואת מינוי ח"כ צחי הנגבי לשר ללא תיק במשרד רה״מ.

מינוי השרים יובא היום לאישורה של מליאת הכנסת בשעות אחה"צ. וליברמן ייכנס למשרדו שבקריה כבר הערב.

כתוצאה ממינוי סופה לנדבר לשרת הקליטה במקומו של השר זאב אלקין, אלקין צפוי להתמנות בימים הקרובים לשר. טרם ברור איזה תיק יקבל אלקין. על פי המסתמן יריב לוין יקבל את תיק הכלכלה, ואלקין את התיירות.

ח"כ צחי הנגבי מונה לשר ללא תיק בשל ההבטחה שניתנה לו מנתניהו למנותו לשר לאחר מושב החורף בכנסת. ובמקומו נכנס לתפקיד יו"ר הקואליציה ח"כ דוד ביטן.

כזכור, אמש היה חשש שמינוי ליברמן והרחבת הממשלה תידחה ליום רביעי. בעקבות משבר הקבינט עם הבית היהודי. אך בסופו של יום קיבלו הצדדים את פשרת ליצמן. על פיה, ראש המל"ל או סגנו יהיו אחראים לדווח לשרים ולחברי הקבינט, לפחות עד למציאת פתרון חלופי או החלטה חדשה.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    הנגבי מנסה לתפוש כותרות על ידי זריקת אמירות בעניין זכות כת הרפורמים
    "לייצוג ביהדות" , מעניין, שישאל ויברר במשפחתו אם היה רפורמים ביהדות בתימן ואם סבא שלו צירף רפורמים לייצוג בהתאחדות התימנים בישראל ( סביו מצד האם יוסף כהן שעלה מתימן בשנת התרס"ח והיה ממייסדי התאחדות התימנים בישראל) ,טוב שיברר גם אם משפחת סבתו מרים, הכירה במרוקו את המושג רפורמים
    כך גם בפולין,ברוסיה וברוב התפוצות עד השואה לא הכירו בכת זו מלבד מערב אירופה
    לידיעת הנגבי, הרפורמים יסדו את הכת שלהם באופן ממוסד לפני פחות ממאתיים שנה, אם הייתה הרפורמה יוצאת לדרך מאה-מאתיים שנה קודם לכן והייתה מחלחלת חלילה בתימן ומרוקו וכו', לא רק שלא הייתה ציונות (הרפורמים לאורך כל הדרך התנגדו לציונות עד הקמת המדינה) אלא כלל לא היו נשארים יהודים הטוענים להיותם יהודים מכל סוג שהוא (אין לרפורמים בשום מקום בעולם דור שלישי, כי מהות הרפורמה היא איבוד עצמי לדעת של היהדות והתבוללות)
    כיצד צחי הנגבי מעז לקרוא לכת בה משיאים זוגות מעורבים מבחינת דת יחד עם כמרים כוהני דת אחרים, האם בשביל פרסום ואולי גם מימון פוליטי מוכן למכור הנגבי את כל היהדות? האם בשביל זה הוא מוכן לתת פתח להתבוללות המונית גם כאן בארץ כמו שקרה בארצות הברית? הרי זו רשעות שאין כדוגמתה!
    שיבוש ויכלם לו! ?